Villanybárány-parakütyü

Megmondom a frankót: gőzöm nincs miről fog ez szólni. csak ihajjacsuhajja. mert az jó. Dizájnon meg dolgozom. Addig default. hihihi.

Vasszekerek

2008.03.05. 10:30 trx

Kéremtisztelettel!

Lett ilyen. Mert úgy gondoltam kéne itten bigyó, mert az jó. értelmet senki ne keressen, mert az itt nem lesz, csak mindenféle borzasztó rettenet.

No, akkor elöljáróban annyit, hogy Enzo Ferrarinak igaza volt. A Jaguar E-Type valóban az egyik legszebb (olyan nincs, hogy "A legszebb", szerintem) vizuális élmény a vasszekerek terén, amit eddig legyártottak. Van még nagyon sok állat, meg kúl és egyéb szerkezet, de ami szép, az szép.
Pár hete egyik kolléga mondta, ismerősnél - aki autószerelő - mostan éppen egy kb. 40 éves Aston Martint restaurálnak. Eredetileg úgy volt, hogy majd azt fogom én jól megnézni, meg lefotózni, de azzal sajnos a fényező egy kicsit késlekedett, úgyhogy arról csak olyan képek készültek, amiket az autó teljes elkészültéig nincs szívem puplikálni, mert nylonban van az egész kasztni, és belül meg bizony lóg a bele. Ennek ellenére a V8 5.3 az benne van váltóstul. Állítólag a kettő együtt (motor+váltó) több, mint 1 tonna (!). Ezen kívül az egész kasztni alu, de a verda teljes tömege így is 2 tonna felett van. Sebaj. Nyomaték van, minden van. Legfőképpen széles vigyor. hehe.

trx: Aston Martin V8 5.3
 Aston Martin V8 5,3L

Aztán megjött szépen vissza kiskörútról (mármint ilyen kis "körbemegyünk a faluban, csakhogy megjárassuk kicsit", nema belváros) az E-Type. Hát. Izé. Amikor az ember először lát ilyet élőben, akkor olyan nagyon sokminden nem jut az eszébe.

trx: Jaguar E-Type 4.2
Ami szép, az mindenhonnan szép. Jaguar E-Type 4.2

Hát, én ott álltam, és áááá. (Tudom, "hát"-tal nem kezdünk mondatot, de hát izé.. ÁÁÁÁÁÁ...) Görnyedtem mindenfele a szűk kocsibehajtóban, és kittkatt összevissza. Képekre klikk, aztán előhopp mégtöbb kép. Majd még pakolok fel, csak tüzetesebben átnézem előtte. Egyébiránt ebben a szépségben egy 4.2-es sorhat van, automata váltóval. Biztos nagyon sok lóerő meg Nm, de én ilyeneket nem kérdeztem. Igazából szerintem nem is lényeg. Valószínűleg megy, mint állat. 160 MPH-ig van skálázva a sebességmérde.
Egyébként meg üdv annak Totalcar-os embernek, aki megpróbálta (2008. márc. 4.-én, Pátyon) eltarhálni egy röpke teszt erejéig. (figyelitek? adtam nekik linket. jófej vagyok, ugye?)

Nomeg állt még ottan egy Mini is. Hát az meg VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... Ilyen brutál állat dolog kevés van a világon. Érted, bemész, aztán ott vicsorít rád nyitott szájjal ez:

 trx: Mini
 Versenyezni szoknak vele. Szárnyakat is adtak neki.

Kicsit koszos volt a jószág, de sebaj. Látszik, hogy használni szokták. Pár nap múlva is mennek vele valami versenyre, majd igyekszem menni, hogy lássam is, mennyire marja fel az aszfaltot.



Magamról egyébiránt annyit, hogy egy mindenféle csodálatos mechanikus és egyéb szerkezetek iránt rettenetes vonzalmat érző, ámde hozzájuk roppantul nem értő informatikus vagyok. Szóval most éppen penge verdákkal indulok (pengék, ugye? UGYE?!), aztán majd lesz itt még dédapám Omega zsebórája is... :)

1 komment

Címkék: mini aston martin autó jaguar penge verdák

A bejegyzés trackback címe:

https://paranoidandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr36366210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drRoot a gyökér :-) 2008.03.05. 11:45:23

Én csak azt akarom mondani, hogy kocsit hajtani ősi román szokás.
süti beállítások módosítása